Op naar meer orde in het huishouden – 281/365

Op naar meer orde in het huishouden – 281/365

Tussen het babywiegen door ben ik volop verdiept in het Blogboek van @talesfromthecrib . Lijstjes, lijstjes, lijstjes. Mijn hoofd loopt er stilaan vol van. En niet alleen voor mijn blog. Maar ook om het huis en alles erop en eraan hier weer op orde te krijgen na de eerste 6 rustige weken van mamatijd.

Toevallig ontdekte ik via die andere fijne blogster Lobke een inspirerende post van @liesellove om hier werk van te maken: Liesellove’s 30 Day Challenge .

Dertig dagen lang 1 taak uitvoeren in het huishouden om zo te komen tot wat meer orde. Ik geef mezelf wel de vrijheid om ze in willekeurige volgorde uit te voeren, en laat me voor het zware werk nog bijstaan door de kraamhulp en de wederhelft 🙂 Na 30 dagen laat ik je weten hoe het ging…

      1. Grote badkamerkast opruimen
      2. CD-rek opruimen
      3. DVD-rek opruimen en Finding Nemo terugvinden!
      4. Boekenkast opruimen
      5. Paperassen ordenen
      6. Dozen op de zolder zetten
      7. Naaihoekje inrichten
      8. Snoepzakjes bijmaken
      9. Blogkalender aanmaken
      10. Hoezen zetel en poefkes wassen
      11. Instagram fotowall weer in orde brengen
      12. Verzendlijst bedankkaartje Gitte maken
      13. Instax fotokabel weer fixen
      14. Ramen kuisen
      15. Voortuin opkuisen
      16. Tuin achteraan opkuisen
      17. Bloembollen planten
      18. Tuinafval verhakselen
      19. Garagekasten opruimen
      20. Garage kuisen
      21. Tekeningenmap Mats ordenen
      22. Kleren Mats labelen
      23. Zonnebloempitten drogen
      24. Maatje 50 opbergen – Maatje 62 klaarleggen
      25. Schoolspullen Mats kopen
      26. Kaders fotomuur updaten en aanvullen
      27. Muren boven retoucheren
      28. Doosjes in diepvries labelen
      29. Mijn badkamer spulletjes opruimen
      30. Kleerkastswitch zomer – winter

 

One thought on “Op naar meer orde in het huishouden – 281/365

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *